مشاوره ترجمه رسمی
مشاوره ترجمه رسمی
۷ , بهمن, ۱۳۹۹
دارالترجمه در بهشتی
ترجمه رسمی بارکد دار
۲ , آذر, ۱۴۰۰

دارالترجمه در سهروردی

دارالترجمه در سهروردی

دارالترجمه در سهروردی

دارالترجمه در سهروردی

دارالترجمه رسمی الیزه واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر(آپادانا)، ابتدای خیابان عشقیار(نیلوفر)مفتخر به ارائه خدمات ترجمه فوری اسناد و مدارک با پیک رایگان به همسایگان محترم ساکن در خیابان ها و محله های زیر می باشد:

خیابان سهروردی شمالی، خیابان سهروردی جنوبی، خیابان بهشتی، خیابان مطهری، خیابان صابونچی، خیابان پالیزی، خیابان هویزه، خیابان میرعماد، خیابان شریعتی، خیابان مفتح شمالی، خیابان بخارست،محله نیلوفر،محله سید خندان، محله عباس آباد،محله آرژانتین، محله سنایی، محله جلفا

دارالترجمه در سهروردی

دارالترجمه در سهروردی

در صورتی که نیازمند ترجمه (دارالترجمه در سهروردی)  فوری اسناد و مدارک خود می باشید خواهشمند است هماهنگی لازم را با همکاران دفتر ترجمه رسمی الیزه بفرمائید.

جهت سهولت در انجام فرآیند ترجمه رسمی مدارک شما، این امکان فراهم می باشد که بدون نیاز به خروج از منزل  و یا محل کار خود تصویر واضح از مدارک خود را از طریق واتساپ، تلگرام ، ایمیل و یا سایر روش های ارتباطی به همکاران ما در دارالترجمه رسمی الیزه ارسال بفرمائید. ارسال تصویر صفحه اول گذرنامه جهت تطبیق نام و نام خانوادگی مدارک ترجمه شده با گذرنامه پیشنهاد می گردد. همکاران ما در دارالترجمه رسمی الیزه نسبت به بررسی مدارک شما و اخذ استعلام های مربوطه خواهند نمود. رویت اصل مدارک و تطبیق آن با مستندات ارسالی، در هنگام تحویل ترجمه توسط همکاران ما صورت خواهد پذیرفت.

دارالترجمه در سهروردی

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان دارالترجمه رسمی الیزه به صورت تلفنی یا چت از طریق واتساپ مرتبط شوید.

تلفن:

۸۸۵۰۹۷۱۴

۸۸۵۰۹۸۱۳

همراه: ۰۹۱۹۸۸۵۱۰۴۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *