دارالترجمه در سهروردی
دارالترجمه در سهروردی
۳۰ , آبان, ۱۴۰۰
دارالترجمه ارزان
دارالترجمه ارزان
۱۵ , آذر, ۱۴۰۰

ترجمه رسمی بارکد دار

دارالترجمه در بهشتی

دارالترجمه در بهشتی

ترجمه رسمی بارکد دار

به آگاهی مشتریان محترم دارالترجمه رسمی الیزه می رساند حسب ابلاغیه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، کلیه مترجمین رسمی می بایست از تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ کلیه اسنادی را که ترجمه آنها بر روی سربرگ قوه قضائیه و با مهر مترجم رسمی انجام می شود را بر روی سربرگ های بارکد دار چاپ نمایند. لذا از امروز ترجمه کلیه مدارک ارسالی به روش یاد شده و حاوی QR CODE خواهند بود.

در این روش به مانند قبل کلیه مدارک و مستندات در سامانه سنام قوه قضائیه ثبت می گردند. از نظر ظاهری ترجمه های جدید فاقد برگه پوششی بوده و در عوض حاوی بارکد QR Code خواهند بود.

دارالترجمه در بهشتی

دارالترجمه در بهشتی

در صورتی که نیازمند ترجمه رسمی فوری اسناد و مدارک خود می باشید خواهشمند است هماهنگی لازم را با همکاران دفتر ترجمه رسمی الیزه بفرمائید.

جهت سهولت در انجام فرآیند ترجمه رسمی مدارک شما، این امکان فراهم می باشد که بدون نیاز به خروج از منزل  و یا محل کار خود تصویر واضح و با کیفیت از مدارک خود را از طریق واتساپ، تلگرام ، ایمیل و یا سایر روش های ارتباطی به همکاران ما در دارالترجمه رسمی الیزه ارسال بفرمائید. ارسال تصویر صفحه اول گذرنامه جهت تطبیق نام و نام خانوادگی مدارک ترجمه شده با گذرنامه پیشنهاد می گردد. همکاران ما در دارالترجمه رسمی الیزه نسبت به بررسی مدارک شما و اخذ استعلام های مربوطه خواهند نمود. رویت اصل مدارک و تطبیق آن با مستندات ارسالی، در هنگام تحویل ترجمه توسط همکاران ما صورت خواهد پذیرفت.

در صورت نیاز به مشاوره و انجام ترجمه رسمی کلیه مدارک  ما از طریق واتساپ یا تماس تلفنی پاسخگوی شما هستیم

تلفن:

۸۸۵۰۹۷۱۴

۸۸۵۰۹۸۱۳

همراه: ۰۹۱۹۸۸۵۱۰۴۲

 

برچسب ها:

دارالترجمه، دارالترجمه رسمی، ترجمه رسمی، ترجمه مدارک و اسناد، دارالترجمه فوری، دارالترجمه خوب، بهترین دارالترجمه، دارالترجمه در خیابان سهروردی شمالی، دارالترجمه در خیابان سهروردی جنوبی، دارالترجمه در خیابان بهشتی، دارالترجمه در خیابان مطهری، دارالترجمه در خیابان صابونچی، دارالترجمه در خیابان پالیزی، دارالترجمه در خیابان هویزه، دارالترجمه در خیابان میرعماد، دارالترجمه در خیابان شریعتی، دارالترجمه در خیابان مفتح شمالی، دارالترجمه در خیابان بخارست، دارالترجمه در محله نیلوفر، دارالترجمه در محله سید خندان، دارالترجمه در محله عباس آباد، دارالترجمه در محله آرژانتین، دارالترجمه در محله سنایی، دارالترجمه در محله جلفا، ترجمه رسمی بارکد دار، بارکد ترجمه رسمی،

2 دیدگاه ها

  1. فرزانه گفت:

    پس دلیل تغییرات ظاهر ترجمه ها این موضوع بوده.ممنون از توضیحتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *